Direct naar de hoofdinhoud van deze pagina

Online informatiebijeenkomsten over diftar

26-02-2021

Vanaf 1 april gaan we in onze gemeente over op diftar. We kunnen ons voorstellen dat u hierover vragen en/of zorgen heeft. ‘Ga ik nu meer betalen voor mijn afval? Hoe kan ik mijn afval beter scheiden? Is er wat geregeld voor bijzondere situaties?’ Herkent u deze vragen? Dan is donderdag 11 maart, maandag 15 maart of dinsdag 16 maart uw kans om hier antwoord op te krijgen.

Op donderdagmiddag van 16.00 tot 17.30 uur of op maandag en dinsdagavond van 19.30 tot 21.00 uur, beantwoorden wij uw vragen over de invoering van diftar. Dit doen we tijdens een online bijeenkomst. U kunt zich hieronder aanmelden voor deze online bijeenkomst. Geef vooraf al uw vragen door, daar gaan we tijdens de bijeenkomst met elkaar mee aan de slag!

Online bijeenkomst

Door de aanhoudende coronamaatregelen is het lastig om mensen te ontmoeten. Om toch met u in gesprek te kunnen gaan, kiezen we voor deze digitale vorm. Hiervoor gebruiken we het programma Zoom. Na een gezamenlijke inleiding gaan we in kleinere groepen in gesprek in aparte online ruimtes.  Daarnaast staat er informatie op onze website: ‘de meest gestelde vragen over diftar’. En binnenkort ontvangt u een flyer en een afvalmagazine met informatie en tips. 

Aanmelden

Klik op de onderstaande datumknop om aan te melden voor een van de bijeenkomsten. Na aanmelden ontvangt u een bevestiging per mail. Enige dagen voor de bijeenkomst ontvangt u meer informatie over het gebruik van Zoom en de toegangslink tot de bijeenkomst.  

  • donderdag 11 maart  -  16.00 tot 17.30 uur  (opgeven voor 8 maart)
  • maandag  15 maart  -  19.30 tot 21.00 uur;  (opgeven voor 11 maart)
  • dinsdag 16 maart  -  19.30 tot 21.00 uur;  (opgeven voor 11 maart)
Online informatiebijeenkomst over diftar